Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 156 поти прозорците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега,знам че няма логика,но задните подкалници как са? При мен бяха доста скисани поради известни причини,но като ги подмених със здрави потенето подчти изчезна,само с 2 и повече се потят на след 15 минути пак е ок.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

    Comment


    • #17
      Ако стелките са мокри и вътре има прилично количество влага по мокета, също е възможно.
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
        Колега,знам че няма логика,но задните подкалници как са? При мен бяха доста скисани поради известни причини,но като ги подмених със здрави потенето подчти изчезна,само с 2 и повече се потят на след 15 минути пак е ок.
        Има голяма логика, особено за SW. Отворът за проветрение (за изходящия въздух) се намира точно в десния заден подкалник
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Има голяма логика, особено за SW. Отворът за проветрение (за изходящия въздух) се намира точно в десния заден подкалник
          Точно така,но там има и клапа,която спомага да не се получава вакуум в купето,демек като затвориш рязко вратата да не падне някой джам
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
            Точно така,но там има и клапа,която спомага да не се получава вакуум в купето,демек като затвориш рязко вратата да не падне някой джам
            Е, мен не ми се пишеше толкова
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Има голяма логика, особено за SW. Отворът за проветрение (за изходящия въздух) се намира точно в десния заден подкалник
              вижда ли се без да се сваля гумата?
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
                вижда ли се без да се сваля гумата?
                Не, то е под подкалника, платнения. Или по назад беше, не помня точно
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 17:58. Основание: Уточнение
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Tr0ubl3 Покажи съобщение
                  Здравей колега, нещата които може да провериш са :

                  1.Дали няма листа и други гадости в канала за оттичане при филтъра.
                  2.Незнам на колко км ти е филтъра, но за 20лв. по-добре го смени
                  3.Мръсни стъкла
                  4.Ако не си с гумени стелки и при това влажно време също е възможно да оказва влияние.
                  5. Да филтъра има стрелка с която се посочва правилната посока на позициониране.

                  Успех
                  Залагам на т.1,но каналите за извеждане на водата са два,завършващи с каучукови накрайници,които изхвърляш моментално.Каналите не се намират на тялото на филтъра,а на цялата "вана",където е механизма на чистачките
                  Last edited by radiboy; d.m.y г., 20:43.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #24
                    Една загадка за мен - 147, до скоро не работеше климатроника (сега вече е ОК), страничните стъкла се запотяват, предното НЕ. Дали е мазано с нещо? (скоро я купих) Но не личи да е мазана
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #25
                      хахахахаа....не мога да повярвам какви чудеса прави едно пръскало за 8 кинта.
                      от мосю трикотаж.
                      английско, с помпичка.

                      беше ми писнало.....
                      на комбито малките странични стъкла-вечно са във вода (и не само те).

                      вчера ходих до румънско с 4 човека, вънка студ а вътре сухичкоооооо..
                      sigpic156 SW 2001 бивша.

                      Comment


                      • #26
                        колега вси4ки ама вси4ки 156 потят стъклата....просто свикваи,и да имаш винаги хубав парцал под ръка.това е лекарството...

                        Comment


                        • #27
                          Айде бе! Филтъра на купето се сменя 2 пъти в годината плюс редовно почисване на събралите се листа и до сега никога не съм имал проблеми с потенето на стъклата.
                          Last edited by nicks1; d.m.y г., 18:55.
                          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                          Comment


                          • #28
                            Имах проблем с потенето.Вариантите са няколко.Замърсен поленов филтър.Задръстени дренажи и от там намокряне на филтъра (преди година така ми изгоря вентилатора за купето )това в съчетание с ниски температури и замръзване на филтъра води до ефкта на въртене въздуха в купето!При мен първите две бяха съчетани и с зацикляне на самата клапа.Беше запецнала в положение на вътрешна циркулация.След смяна на филтъра,почистване на дренажите и раздвижване на клапата всичко е ОК.Потене няма.
                            Alfa romeo 156 1.8 TS 99`

                            Comment


                            • #29
                              Тъй-като казах че филтъра го смених и проблема ми остана проверих дали клапата ми работи нормално и работи(когато копчето за вътрешна циркулация е изкл. тя е отворена и обратно),съответно съм почистил от всякакви листа и други работи и нямам влага във колата на 100%.Също-така да вметна че миналата година нямах този проблем и загадката за сега си остава
                              Алфа Ромео 156 2.0 т.с.

                              Comment


                              • #30
                                Здравей колега, изобщо не е загадка според мен, защото имах същия проблем на Спорт Вагон. Всичко, което са написали колегите е вярно, но аз ще добавя следното:
                                1. Пластмасовата кора под дясната чистачка / под, която се намира филтъра /обикновенно след няколко смени на филтъра не ляга добре. Обикновенно заради счупени или вече износени щипки - на това в сервиз няма да обърнат внимание ! Също така обикновенно уплътнителят, които трябва да уплътни в/у челното стъкло не уплътнява добре, защото е разлепен от годините или просто защото кората не ляга.
                                2. Под тази кора има една непосредствено над филтъра. Доколкото съм схванал нейната функция е ако все пак горната кора пропусне вода, то тя да я отведе в страни и тя да не попада в/у филтъра. В следствие на годините тя най - вероятно е провиснала в средата и не уплътнява спрямо горната/външната кора, която е под чистачката. В резултат на това във филтъра попада влага и колкото повече духа парното, толкова по - потни са стъклата.
                                Аз направих следното : свалих корите и филтъра, запепих уплътнителя на външата кора, нагрях я със сешоар, за да я поизправя малко, поправих щипките. На долната кора приспособих една лайсна, която да не и позволява да провисва и по този начин да уплътнява в горната кора. Филтъра изпрах и изсуших, защото е сравнително нов и в резултат вече една седмица прозорците ми се потят в рамките на нормалното, като тези на задните врати и комбито при загряла кола дори са сухи. Надявам се да съм бил полезен !
                                Весела Нова Година на Всички !
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X